Педагогічна скарбничка
Метод "Лялька-персона"
Метод «ляльки - персони» - це інноваційний педагогічний підхід, спрямований на формування соціальної компетентності, розвиток емпатії, виховання толерантного ставлення до дітей-інвалідів та дітей з особливими потребами.
Головна ідея цього методу:
· створення рівних можливостей для всіх дітей та формування позитивного ставлення до оточуючого;
· чуйне ставлення та індивідуальний підхід до кожної дитини, її думок, переживань;
· забезпечення умов для того, щоб кожна дитина почувала себе комфортно, щоб її думки визнавали і цінували (особливо сором’язливі діти, які ще недостатньо володіють мовою спілкування);
· здійснення педагогічних втручань у належний час і спосіб, щоб делікатно підтримувати і допомагати дітям розвивати впевненість у собі, довіру і самоповагу;
· допомога дітям з особливими потребами відчути себе рівноцінними учасниками освітнього процесу, життя;
· створення можливостей для гри дітей у безпечному і стимулюючому середовищі з турботливими дорослими;
· формування емоційного інтелекту.
Ляльки-персони дають змогу проводити ефективні, стимулюючи та цікаві бесіди, спрямовані на формування емоційної грамотності, заохочення особистісного зростання у комфортній психологічній атмосфері.
Використання цього методу дає можливість самостійно знаходити вихід з кризових ситуацій і отримувати шляхи вирішення дитячих проблем, формує критичність і самостійність мислення.
Ляльки та їх історії навчають співчувати і допомагають зрозуміти, що прізвиська, дражніння, виключення з гри, несправедливе поводження завдають дітям такого ж болю як і інші агресивні фізичні дії однолітків.
Діти відчувають емоційну спорідненість із лялькою персоною і починають довіряти їй свої радості і печалі. Завдяки цьому діти мають змогу вільно висловлювати свої думки і почуття, ставити запитання і вчасно повідомляти про свої потреби, сигналізувати про свої проблеми.
Лялька як персона: педагогічний підхід для соціального і психологічного розвитку дитини.
Ляльки та історії, які вони розповідають, − це інноваційний педагогічний метод, який дає змогу в комфортний і незагрозливий спосіб усувати упередження і дискримінаційну поведінку.
Методика «Лялька як персона:педагогічний підхід для соціального і психологічного розвитку дитини» реалізується в рамках проекту «Створення інклюзивного безпечного середовища в навчальних закладах і громадах», що впроваджується Всеукраїнським фондом «Крок за кроком» за підтримки Фонду Чарльза Стюарта Моттата Фонду «Інститут Відкритого Суспільства».
Метою проекту«Створення інклюзивного безпечного середовища в навчальних закладах і громадах»є забезпечення підтримки дітям внутрішньо переміщених сімей дошкільного і молодшого шкільного віку шляхом використання методик «Кола друзів» і «Лялька як персона:педагогічний підхід для соціального і психологічного розвитку дитини» та реалізації міні-проектів, спрямованих на вирішення проблем місцевих громад з активним залученням самих громад.
Ляльки та історії, які вони розповідають, − це інноваційний педагогічний метод, який дає змогу в комфортний і незагрозливий спосіб усувати упередження і дискримінаційну поведінку. Ляльки допомагають долати ізольованість, підтримують тих, хто потерпає від неї; дають змогу кожній дитині відчути себе частиною колективу.
Заняття з ляльками підвищують рівень участі дітей, розвивають навички активного слухання, спонукають вихователів приймати відповіді кожної дитини і надавати позитивний зворотний зв'язок.
- Про садок
- Колектив закладу
- Наші групи
- Корисні поради
- Сторінка директора
- Сторінка психолога
- Сторінка музичного керівника
-
Батьківська сторінка
- Здоров'я матерів і немовлят
- Забруднення води нітратами
- Увага! Кліщі вийшли на полювання
- Тиждень імунізації
- Імунізація проти поліомієліту
- Дитяче ожиріння
- Чим небезпечна відмова від вакцінації
- Щеплення захищають
- Імунопрофілактика Hib - інфекції
- Продукти які знижують холесерол
- Ні ожирінню
- Фаст - фуд чи здорова їжа
- Дитяче ожиріння не можна ігнорувати
- Європейський тиждень
- Ботулізм
- Психічне здоров'я
- Профілактика поліомієліту
- Цукор без шкоди
- 12 кроків до здорового харчування
- Як уникнути надмірного вживання солі
- Канал зв'язку " Ефективна комунікація "
- Здорове харчування та артеріальна гіпертензія
- Чому артеріальна гіпертензія - це " тихий вбивця"
- Пестициди - чи здатні вони нашкодить?
- Небезпека колодязної води
- Порадник для батьків Жданова С.О.
- Значення рухливої гри для розвитку дитини Капустіна Н.О.
- Як уберегтися від переохолодження та обмороження
- Профілактика туберкульозу
- Транcжири в раціоні підлітка
- Чому зелень обов'язкова для підлітка
- Права дитини
- Умови вступу
- Порядок відрахування
- Пам'ятка для батьків
- Знезараження питної води
- Користуйтеся антисептиком правильно
- Мотошоломи рятують життя
- Обери інтенсивність своєї фізичної активності
- Чому варто відмовитися від алкоголю
- Як працює імунітет
- Звіти
- Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти
- Накази директора
- Інклюзивне навчання в ЗДО
- Дистанційна освітня робота
- Робота медичної сестри
- Розклад занять
- Сторінка вихователя Бачек Каріни Валеріївни
- Сторінка вихователя Воронкіної Оксани Юріївни
- Сторінка вихователя Єршової Юлії Валеріївни
- Сторінка вихователя Мовчан Світлани Леонідівни
- Сторінка вихователя Соколенко Наталії Миколаївни
- Сторінка вихователя Кулак Лариси Володимирівни
- Сторінка вихователя Малихіної Олени Василівни
- Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності
- Пам'ятка
- Матеріали інформаційної кампанії " Залиш ці гроші для себе"
- Інформація для громадян України, які проживають на ТОТ
- Стратегія розвитку ЗДО
- Атестація педагогічних працівників
- Безбар'єрність та доступність освіти
- Свята в садочку
- Сторінка асистента вихователя Черненко Юлії Сергіївни
- Сторінка асистента вихователя Садовської Аліни Леонідівни